tzre
tzre
!!!Üdv!!!
 
boldog névnapot
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
emyien néztetek!
Indulás: 2006-02-04
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
road
 
Menü
 
videók
 
F1
 
kocsik&tunning
 
HÍRLEVÉL
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
szavazás
Meik előadót szereted jobban?

Road
Depresszió
Tankcsapda
Slipknot
Fear Factory
Papa Roach
Kárpátia
egyéb...
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
banner
road
 
Zene
<bgsound src="http://www.road.hu/mp3/jo_hely.mp3" loop=true>
 
f1/Történelmi változások az forma 1-ben!!!

Soha ennyi változás nem történt még a Forma-1-ben. Gyengébbek lesznek ugyan a motorok, de izgalmasabb lesz az időmérő és ismét engedélyezik a kerékcserét. A Magyar Nagydíjat újra augusztusban rendezik.

nagykép
További képek

Hétvégén beindul a nagyüzem, megkezdődik a 2006-os Forma-1-es idény, az 57. világbajnoki sorozat. Az előzetesen tervezett tizenkilenc helyett csak tizennyolc futamot rendeznek, miután a Belga Nagydíj szervezői visszaléptek, mert nem tudják biztosítani az előírt feltételeket. Tíz év után idén nem Ausztráliában kezdődik az évad, hanem Bahrein ad majd otthont az első futamnak. A változtatást az ausztrál futam szervezői kérték, mivel ütközött volna az ugyanitt rendezett Nemzeti Játékokkal.

kep
A Super Aguri érkezésével idén ismét 11 csapat lesz a Forma-1-ben kep
Az egyik legerősebb igazolás Barrichello-é a Hondához kep
Visszatér a kerékcsere a versenyekre, ami segítheti a Bridgestone csapatait

Kapcsolódó cikkek:
 
Beszélgessünk a Forma-1-ről (fórum)
 

Új időpontra került a Magyar Nagydíj is, jövőre ismét augusztusban, ezúttal 6-án, a háromhetes nyári szünet előtt köröznek nálunk a sztárok. Három futamot is érint a németországi labdarugó világbajnokság, ám a szervezőknek sikerült egymáshoz igazítani a két eseményt, ezért senki nem marad le semmiről.

Gyengülnek az autók

2006-ra több területen is megváltoznak az autók, az idei szezonban új szabályok érvényesek a motorokra, a kerekekre és az időmérőkre is. A szezon legfontosabb újdonsága, hogy 2,4 literes V8-as motorok váltják fel a tavalyi tízhengereseket, ám lefojtva azok is tovább használhatók. A gyengébb teljesítmény miatt a pilótáknak nehezebb dolguk lesz. A kisebb hibák okozta időveszteséget sokkal nehezebb lesz ledolgozni.

Az új szabályok szerint át kellett alakítani az autók légterelőit, de a mérnökök állítják, így is sikerült visszaszerezniük az elvesztett leszorítóerőt. Az első tesztek alapján a kanyarsebesség nem változik majd lényegesen, de az egyenesekben átlagosan 10-15 km/h-val csökken a tempó.

Új gumiszabály

Egyetlen szezont élt a kerékcserét tiltó szabály, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) el is törölte a sokat kritizált, értelmetlen előírást. Ezzel természetesen a biztonság is nő, és a boxkiállások miatt a nézők számára is izgalmasabbak lesznek a futamok. A kerékcserék engedélyezésével pedig a csapatok nagyobb mozgásteret kaptak a versenystratégia kidolgozásában.

Idén több csapat vált abroncsot, így kiegyenlítődik a Michelin-Bridgestone csata. Előbbivel a Renault, a McLaren, a Honda, a BMW, a Red Bull és a Toro Rosso versenyez majd. Utóbbi abroncsait a Midland, a Williams, a Ferrari, a Toyota és a Super Aguri alkalmazza. 2007-ben tovább szűkül a különbség a csapatok között, akkor már a Bridgestone szállítja az összes versenyautó abroncsait.

Alapjaiban változnak meg az időmérők

Az első negyedórában valamennyi versenyautó körözhet a pályán, majd a hat leglassúbbat a rajtrács 17-22. helyére rangsorolják. Öt perc szünet után a többiek, azaz 16-an újra birtokba vehetik a ringet, de csak újabb 15 percre. Az ekkor nyújtott teljesítményük alapján a leglassúbb hat versenyautóé a 11-16. rajtkocka. A kvalifikációban maradó 10 pilóta az utolsó 20 percben küzd meg a startpozíciókért. Ezzel valóban izgalmas lehet az időmérő.

kep
Alonso házon belülről kaphat konkurenciát 2006-ra kep
A Toyota 2006-ban már a győzelemre készül kep
A tesztek első részén problémákkal külzdött a McLaren, de jelentősen felgyorsultak

Idén ismét 11 csapat 22 autója lesz a rajtrácson, három új pilóta is bemutatkozik. Honda motorokkal és az Arrows csapat 2002-es autójából épített kasztnival indul a világbajnoki sorozat teljesen új csapata, a Super Aguri. Versenyzői poszton is japán a gárda, a Hondától távozó Tacuma Sato mellé Yuji Ide-t szerződtették le.

A Ferrariidén is Michael Schumacherre építi csapatát, aki nyilvánvalóvá tette, hogy elvárásaiban versenyképes autó szerepel, amivel visszaszerezheti elvesztett bajnoki címét. Ettől függhet, hogy marad-e 2007-ben is az olaszoknál. A német pilóta mellett Felipe Massa kap versenyautót a Ferraritól. Barrichello a Hondához igazol, aki a Ferrarinál szerzett tapasztalatai miatt ér aranyat.

A McLaren háza táján a legnagyobb hír, hogy
Fernando Alonso 2007-től a csapatnál versenyez, illetve az, hogy elvesztették technikai igazgatójukat, Adrian Newey-t. Ő a Red Bullhoz megy, ahol Newey mellett több mint 20 új szakember kap lehetőséget.

Fernando Alonso utolsó évét tölti a Renault-nál, csapattársa változatlanul Giancarlo Fisichella, aki szeretné letaszítani a trónról csapattársát. Izgalmas csata várható kettejük között, Alonso utolsó évét a Renault-nál győzelemmel szeretné megünnepelni.

Középmezőny

A
BMW elhagyta a Williams csapatot és a Sauber felvásárlásával immár önállóan vesz részt a világbajnokságon, BMW Sauber néven. Vitték magukkal Nick Heidfeldet, de megtartották Jacques Villeneuve-öt, akit korábbi szerződése a Sauberhez kötött.

Nem feltétlenül biztos, hogy a váltás gyengíti a Williams-t, hiszen a csapatot jövőre a legendás Cosworth látja el motorokkal. Náluk marad Mark Webber és leigazolták a GP2 széria bajnokát, Nico Rosberget.

A Honda teljes egészében
kivásárolta a BAR részvényeit , így önálló csapattal vág neki 2006-nak. Egyértelmű céljuk a világbajnoki cél megszerzése. Barrichello mellett ebben Jenson Button segítségét várják, akit élő Williams szerzősédéből vásároltak ki.

Ötödik éve vesz részt az Forma-1 Világbajnokságban a Toyota, amely tavaly már többször az élmezőnyben autózott és megszerezte első dobogós helyeit. Idénre szeretnének előrébb lépni és futamot nyerni. A pilóták nem változnak, Jarno Trulli és Ralf Schumacher küzd a futamgyőzelemért. Nem szabad megfeledkezi Mike Gascoyne technikai igazgató zsenialitásáról sem.

A hátsók

Miután Dietrich Mateschitz multicsilliárdos tavaly megvette a Jaguart és létrehozta a Red Bullt, idén újabb csapatot zsebelt be. Lenyelte a Minardit, amiből a Toro Rosso csapat kelt életre. Ezzel az osztrák milliárdos két csapattal lesz ott a Forma-1-ben. Náluk a fő csapatban David Coulthard és Christian Klien versenyez, az ex-Minardi autókban Vitantonio Liuzzi és Scott Speed kap szerepet. Utóbbi 13 éve az első amerikai versenyző a Forma-1-ben, honfitársai közül utoljára Michael Andretti vezetett a száguldó cirkuszban.

A Toro Rosso-t 2006-ban
Gerhard Berger is segíti, a Red Bullt pedig a McLarentől elcsábított Adrian Newey erősíti.

A Jordant Alexander Schnaider még 2004 végén vette meg, de új névvel - Midland - és teljesen új autóval idén szállnak versenybe először. Náluk Christijan Albers és Tiago Monteiro ülhet a versenyautóba, utóbbi már tavaly is a csapatnál volt, míg a holland versenyző a Minarditól érkezett.

Ki nyer idén?

Nehéz lenne az első tesztek alapján megtippelni, melyik csapat vagy melyik versenyző domboríthat idén a Forma-1. A szabályváltozások, és az új autók mind-mind nehezítik a becslést. Ami látszik, hogy a Honda rendkívül gyors és várhatóan az egyik esélyese a bahreini futamnak. Ezen a versenyen a Renault lehet a legnagyobb ellenfelük, a francia autó megbízható és elég gyors.

Elképzelhető, hogy a tavalyi évhez hasonlóan a 2006-os idényt is lassan kezdi a McLaren, hiszen a tesztek alkalmával sokat küzdöttek a technikával, az új V8-as motorok nem muzsikáltak túl jól. A pilóták is panaszkodtak, bár a legutóbbi teszteken már jobban ment nekik.

A Ferrari háza táján mindenki a világbajnoki cím visszaszerzéséről beszél, ám azt is mondták, hogy az első versenyen nem feltétlenül ők lesznek a favoritok. A Ferrarinak a tesztek során a megbízhatósággal akadt gondja, pedig korábban ez volt fő erősségük.

A Cosworth motoroknak köszönhetően, a Williams-t sem szabad leírni. A csapat irigylésre méltó erőforrásokat kapott a motorgyártó cégtől. A tesztek során a padockban mindenki áradozott ezekről a motorokról, amik akár futamgyőzelmekhez is segíthetik a brit csapatot. Sőt, a Williams új, szupergyors kapcsolású váltót tervezett, ami körönként 0,4 másodpercet gyorsított a kocsin. A Toyotát és a Red Bullt sem szabad leírni.

Nehéz megmondani, kié lehet az év végén a trófea, ám tippelni mindenképpen érdemes. A vezess.hu világbajnok jelöltje 2006-ra: Fernando Alonso.

 
!!!Üdv!!!
 
motorok
 
figyeljetek

Erkölcsi nagyság: mit is jelent ez a kifejezés?

Az erkölcsi nagyság az hogy rátalálunk arra akit igazán szeretünk, az egyetlen dolog ami mindénél többet jelent a világon és hogy megtartsuk harcolunk érte, kockáztatunk mindent mögé helyezünk  a jövőnket, az életünket mindent!!megesik ha nem tiszta eszközökkel harcolunk de valójában nem számít mert a szívünk mélyén tudjuk hogy a lét megérte kipréselni!!!

Ebben rejlik az erkölcsi nagyság 

 

 

 
CHAT
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Óra&Naptár
 
Linkek
 
Szavazás
Meik zene műfajt szereted?

Rock
Metal
New Metal (slipknot)
punk
reggie
Hunagrista
Techno (pff)
rap
Hip-Hop
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
idöjárás
Magyarország időjárása
A részletekért klikk a képre.
 
ujságok
tuning kocsik
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?