Bob Lutz szerint már 2008-ban elkészülhet az újabb modell, amely a Chevrolet Camaro szériaváltozatával együtt képes lehet megújítani a GM sportos arculatát.
Az óriásvállalat 74 éves termékfejlesztési főnöke láthatóan szívügyének tartja a Pontiac nagy kupéjának sorsát. Annak idején az ő ötlete alapján készítették el a Holden Monarón alapuló GTO-t, amely nagyot bukott, és úgy tűnik, ennek ellenére tovább harcol a legendás típusjelzés életben tartásáért. Lutz azt is elmondta, hogy elődjéhez hasonlóan a következő GTO-t is Ausztráliában fejlesztik, ahogy a Camaro, és a többi hátsókerék-hajtású GM autó Zeta jelzésű padlólemezét is, de mind a GTO, mind a Camaro Észak-Amerikában készül majd.
Lutz szavait persze nem érdemes készpénznek venni. 2008-ig még sok minden történhet a súlyos anyagi problémákkal küszködő GM-en belül, akár az egész Zeta programot is törölhetik, de ebben a pillanatban még reális esély van arra, hogy a GM legendás muscle-car sorozata visszatérhet, és alaposan megszorongathatja a piacon jelenleg egyeduralkodó Ford Mustangot.