tzre
tzre
!!!Üdv!!!
 
boldog névnapot
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
emyien néztetek!
Indulás: 2006-02-04
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
road
 
Menü
 
videók
 
F1
 
kocsik&tunning
 
HÍRLEVÉL
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
szavazás
Meik előadót szereted jobban?

Road
Depresszió
Tankcsapda
Slipknot
Fear Factory
Papa Roach
Kárpátia
egyéb...
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
banner
road
 
Zene
<bgsound src="http://www.road.hu/mp3/jo_hely.mp3" loop=true>
 
Leírások:
Leírások: : tuning@stereo

tuning@stereo

  2006.03.12. 18:11

tuning&stereo

Honda S2000 AP1, Nnomo Racing
 

Honda S2000 AP1, Nnomo RacingA Honda S2000 már alapból veszélyes gép. Kétliteres szívómotor 240 lóerővel - itt nincs szükeg kommentárra. De így van ez: egyesek az ilyen vad motorok láttán éreznek ellenállhatatlan vágyat arra, hogy nekiessenek, és még egy pár lóerőt kipréseljenek belőle.

Az utóbbi csoportba tartozik az ismert Nnomo Racing Team nevű német tuningcég is. A japán sportkocsi általuk készített verziója, fajtájának egyik legvadabb példánya. Az optikai tuning a Nnomo Racingnél általában inkább ráadás, semmint cél, a lényeg mindig a lehető legjobb technika. Így az optikai változások nem annyira lehengerlőek. Három centiméterrel kieszélesített sárvédők, karbon hátsó szárny a Honda házi tunerétől, a Mugentől, és fekete rács az első kötényben - ez minden.


Teljes kezelés

A motorháztető alatt viszont annál több a változás. Egy egyedi Vortech V2 kompresszor a 0,5 baros töltőnyomással alaposan befűt az erős négyhengeresnek. A motor túlforrósodását egy saját vízkeringető rendszerrel és vízpumpával felszerelt töltőlevegő-hűtő akadályozza meg. De ez még mindig nem minden: a specális Vortech benzinnyomás-szabályozó és befecskendező-elektronika (Apex-i V-Tec Controller V-AFC II és Apex-i Boost-Controller AVC-R), a Nology nagyteljesítményű gyújtókábel, a nagy olajhűtő, az átalakított szívócső és a 70 mm-es Spoon Sports fojtószelep együttes erővel 380 lóerőt szabadítanak a hátsó tengelyre...


Porsche

Az alsó fertályon egy DC Sports hengerenkénti leömlő, egy 400-as Zeller versenykatalizátor, egy Nnomo 76 mm-es kipufogórendszer, és két Mugen-optikás hátsó dob 100 mm-es végződéssel akadályozza meg, hogy a kipufogógázok feltorlódjanak és ezzel csökkenjen a teljesítményt. Az is fontos, hogy a fordulatszám kellően gyorsan emelkedjen és csökkenjen, ezért a lendkereket egy 3,2 kg-os darabra cserélték és egy ultrakönnyű, kerámiabetétes Fidanza-Stage III kuplunggal egészítették ki. Majdnem 400 lóerő egy kis roadsterben... Igen, erről már volt szó, de olyan hihetetlen, hogy nem győzzük magunknak ismételgetni.
Ezt a hatalmas erőt persze kordában is kell tartani. Erről elsősorban a Mov-it kínálatából származó, acélszövet vezetékekkel felszerelt Porsche Bi-Turbo fékberendezés gondoskodik. Ez az együttes már eredeti rendeltetési helyén is bizonyította hatalmas fékerejét.


A keménység a lényeg

Hogy a fékrendszer ereje megmutatkozzon, megfelelő futóműre is szükség van. Ezt a szerepet itt egy keménységében és magasságában is állítható KW futómű hivatott betölteni. Az aszfalttal elöl 225/40-es, hátul 255/35-ös gumik tartják a közvetlen kapcsolatot, amelyeket 18" átmérőjű, elöl 8,5-, hátul 9,5 col széles Avalanche felnik viselnek. Az autó többi részét tulajdonképpen elég gyorsan fel lehet sorolni: zöld és lila között játszó flip-flop fényezés, kiegészítő műszerek az A-oszlopon, egyedi készítésű kazánlemez padlólapok, APC tűzoltókészülék és króm díszítőelemek a kapcsolókon és borításokon. Minden szép és jó, de azért mégis csak a motor a legizgalmasabb.

 
 

RS Tuning Golf III "76"

Mint azt már a hazai tuningelittől megszokhattuk, Krisztián sem követte szentírásként a nyugat európai amatőr építők agyonismételt trükkjeit, hanem új gondolatokat valósított meg autóján. Alapnak viszont az egyik legnépszerűbbet, a Golf III-ast választotta, annak is egy limitált szériás példányát az utolsó évjáratból, 1997-ből: az Ottmar Editiont.
Aki egy kicsit jártas Amerika-témában, annak a 76-os szám nem lehet teljesen idegen. Igen, a Nascar-széria sokáig egyik legnagyobb szponzoráról van szó, a 76 nevű benzinkúthálózatról, ami egyébként a mai napig is működik. A hetvenes években a cég akkora hírnevet szerzett, hogy még a Porsche is a logóról ismert narancssárga színbe bújtatta a 911-es egyik limitált szériáját, természetesen 1976-ban. Ráadásul az autót Amerikában, az olajcéggel együttműködve mutatták be a nagyközönségnek.
Krisztián gépét az RS Tuning faragta át közös ötletelés alapján, de a végeredményhez nagyban hozzájárult a fenti Porsche-sztori is. A karosszérián csak néhány apróbb változtatás történt, a spoilerezés gondolata ugyanis egy cult-autónál fel sem merülhetett. Természetesen a sárvédőket felperemezték, az első lökhárítót átalakították, a csomagtérajtót letisztították, a hátsó rendszám helyét pedig lekicsinyítették az RS-műhelyben. Majd olyan kiegészítők kerültek beszerzésre, mint az FK Angel Eyes xenon fényszórók, a piros-fehér kristály hátsó lámpák és fehér oldalindexek. A Polo 6N kilincseit viszont tényleg csak az veszi észre, aki a Golf III-ast úgy ismeri, mint a tenyerét.
Nézzük csak meg azt a bizonyos fényezést: jól jött a Golf fekete alapszíne, ami alul megmaradt, a tetőt viszont "76"-os narancssárgára fújták.
A 76-os logó is a tetőn kapott helyet, a két alapszínt pedig a trendnek megfelelően egy pepita csík választja el. A Golfot egy állítható, FK futómű ülteti extrém mély szintre, ami konkrétan elöl 110, hátul 90 mm-nyi mínuszt jelent a gyári magassághoz képest. Egyértelmű, hogy a cultos VW-ken a Porsche-felnik a legmenőbbek, de míg mindenki a tükörfényes polírozás vagy a krómozás mellett dönt, addig Krisztián egyszerűen mattfeketére fújta a 7,5x17-es, Cup 1-es görgőket, melyeket 195/40-es gumikkal egészített ki.
A gyári Ottmar-szériás belső térhez nemigen kellett hozzányúlni, az érdekesen mintázott félbőr ülésekkel már eleve egyedi értéket képviselt. A gyári kormány viszont nem maradt a csapatban, helyére egy Isotta kormány került. Ezenkívül egy hot-rod stílusú tűzoltó palackkal és egy szolid hifirendszerrel lett gazdagabb a belső

 

 

BECALIBRÁLVA

Ez a Calibra először a győri Tuning & Stereo Fesztiválon volt látható, nem kis csodálkozást keltve még a szakmabeliek között is. A T&S-ból már jól ismert Fofi's Garage egyik embere például a legapróbb részletekig végigfotózta a beépítést.
S hogy miért?
Néhány éve még az is kuriózumnak számított, ha egy pazar installációt az autó színére fújt elemek díszítettek. Ma már - legalábbis tőlünk nyugatra - szinte minden kiállítási modellben sorakoznak gyakran már művészi szinten megformázott, néhol airbrushsal is megspékelt színes panelek. Azonban kevesen csináltak karbonszövetből ilyen szintű és minőségű teljes beépítést!
Sokaknak ismerős lehet ez az anyag a Forma-1-ből vagy a raliból. Rendkívül kicsi súlyának és nagy szilárdságának köszönhetően ideális alapja a versenyautók karosszériájának, nem beszélve arról, hogy lelakkozva igen különleges látványt kölcsönözhet akár egy autóhifi-installációnak is.
De miként került az Opel ilyen állapotba?
Ez a Calibra jó alapnak kínálkozott már "szűz" korában is egy ilyen jellegű átalakításhoz. A kétliteres turbómotor, az összkerékhajtás, a hatfokozatú sebességváltó, valamint a német Mantzel cég Phase 1-es (260 LE) motortuningcsomagja szinte kényszerítette az embert a folytatásra.
Ezt követően, ha valaki igényes kocsit szeretne magának - nem pedig giccsparádét kék led-ekkel -, akkor alaposan ki kell használnia fantáziáját, jó ízlését és nem utolsósorbn pénztárcáját. Nos, így került az autóra előre 8,5 col széles (215/40-es gumikkal) hátra 10 col széles (245/35-ös gumikkal) a Brock B1-es, 17 colos felnigarnitúra a hozzá tartozó sárvédő-szélesítéssel, az eredeti - nem utángyártott - Rieger, háromrészes hátsó szárny, a Rieger első és MS Design hátsó toldat, a Mattig morcosító és a Mattig M3-as tükrök. A sárvédők kiszélesítése miatt teljesen új fényezést és ötrétegű (!) lakkozást kapott az autó.
Az ültetés elöl 6, hátul 4 centivel viszi közelebb a földhöz a kupét. Az úttartásról a legrikítóbb sárga színű Koni gátlók gondoskodnak. A motor K&N direkt szűrőn át lélegzik, a kuplung kevlárbetétes, a fékek pedig Ferrodo Racing fékbetéteket és FK lyuggatott tárcsát kaptak a jobb hűtés érdekében.
A kipufogórendszer a turbótól teljes egészében rozsdamentes. A világítás nem maradhatott érintetlenül (a gyári ugyanis semmit nem világít), ennek érdekében az Audi TT xenonlámpái kerültek beépítésre.
A motortérben is történtek változások, itt szintén találunk karbonelemeket, valamint egy Wiechers toronymerevítőt. A belső tér is átalakult, szinte minden flockolva lett és ami megmaradt, az sem úszta meg a karbonborítást. A régi üléseket két piros alcantarabőr, Recaro sportülés váltotta fel.
Rengeteg apró kiegészítő épült be az összképbe: valódi karbon, Folia Tec kézifékkar és Momo, karbon váltógomb, Isotta váltószett, Sparco Carlois Sainz Edition pedálok, Momo F1 kormány, valamint Sabelt, négypontos biztonsági övek, amelyek a két C-oszlopot összekötő krómozott csőben kapaszkodnak.
A kesztyűtartó fölött elhelyezkedő panelben kis mérőműszerek sorakoznak, amelyek a turbó- és olajnyomásról, az olajhőfokról és a töltöttségről tájékoztatnak. A középkonzolon is történt némi módosítás, itt található a Honda S2000-esből ismerős Engine Start gomb (ezzel indul az autó), a mélysugárzók erősítőjének szabályzógombja és egy reteszes kapcsoló, amellyel egyes sebességi fokozatban kiiktatható a turbótiltás...
A másik igen szembetűnő dolog az Opel egész hátulját elfoglaló hifiistalláció. A hátsó rész, az ajtópanelek és az A-oszlop elkészítése hozzávetőlegesen fél évbe telt. Az egész egy egyszerű és könnyű vázon fekszik, amelyre először ki kellett alakítani a kész formát üvegszálas műgyantából. Miután ez a formailag tökéletes - de annál nehezebb - minta készen állt, az egész kapott egy karbonréteg bevonatot, amely alól a már feleslegessé vált üvegszálas mintadarabot ki lehetett dobni. Mindez eredményeként a teljes beépítés csupán elhanyagolható súlytöbbletet okozott. A karosszéria belsejében mindenhol bitumenlapok és kúpmintás szivacsok gondoskodnak a zajcsillapításról. Az ajtópanelek csavarozással vannak az ajtókhoz fogatva - amelyek belseje üreges -, és ugyancsak ezekbe építették be az első szettek hangváltóit is.
De először is nézzük, mi a hangok forrása! Minden szempontot figyelembe véve a JVC egyik legújabb modellje, a KDLHX502 típusú, érintőképernyővel vezérelhető felső kategóriás fejegysége passzol egy ilyen "zenéhez". Innen az erősítőkhöz kígyóznak az RCA-kábelek, amelyek kiválasztásához egy jó félnapos tesztelés volt szükséges. A megfelelő tápellátásra két Exide, spirálcellás akkumulátor és egy Zealum kondenzátor ügyel. A kettőjük között lévő kapcsolatról 50 qmm átmérőjű ACR-kábelek gondoskodnak.
Mivel a Calibra "élvezeti cikknek" készült, ezért a beépítendő készülékek kiválasztásánál olyan összeállítást kellett találni, ami csak az autózás örömét szolgálja, egy olyan összeállítást, amellyel nagy hangerőn is gyönyörűen, torzításmentesen, mindenféle fülsértegetés nélkül szól a zene.
Ha valaki csak a jó hangminőségre vagy csak a hangnyomásra koncentrál, akkor egy kicsit könnyebb dolga van, mivel az erősítők általában két szempont szerint vannak megépítve. Bizonyos készülékeknek jó a hangja, de sajna, teljesítményben nem bővelkednek, vagy pont fordítva, van "kakaó", de a hangminőséget inkább hagyjuk...
Az Emphaser cég viszont valamilyen különös megfontolásból gyárt olyan óriáserősítőket, amelyek az előbb említett mindkét erényt képesek magukban tartani, így kellemetlen kompromisszumok helyett csak a készülékek méretével és súlyával kell megbarátkozni. Ezek az erősítők hangnyomásversenyeken már alaposan kitettek magukért, hangjukat és felépítésüket tekintve viszont a legmagasabb kategóriába sorolandóak.
A fentieken felbuzdulva már mindjárt a projekt elején két ilyen kétcsatornás erősítő lett a rendszer lelke. Ezek a két első ülés háta mögött fekszenek egy-egy plexilapon, amelyekből - csak kiállítások alkalmával - sejtelmes kék fény árad. Az egyik hídba kötve látja el energiával a 2 db 30 cm átmérőjű Emphaser EX12 T3-as mélysugárzót, amelyekről a szaklapok tesztelői is csak jót tudnak nyilatkozni. Zárt MDF-ládában helyezkednek el mágnessel a hátsó szélvédő felé fordítva, hangerejük a középkonzolon elhelyezett távvezérlővel is állítható. A másik kétcsatornás az első ajtókban lévő 3 db Rodek RC164RP típusú, neodímiummágneses első szettet hajtja. A 3 pár magassugárzó az A-oszlop tövében egymás fölött lett elhelyezve.
Azért esett a választás erre a hangszórószettre, mert a Calibra tulaja szereti még a legapróbb részleteket is kihallani a zenéből. Leginkább a ribbon magassugárzóval szerelt szettek tesznek eleget ezeknek a kívánalmaknak, így ez lett a kakukktojás a teljes Emphaser rendszerben. Három pár is sorakozik belőlük, ezért gond nélkül okozhatnak koncerthez hasonló élményt azon szerencséseknek, akik meghallgatják, hogyan is szól egy olyan rendszer, amelynél a hangminőség súlyos hangerővel is párosul.

 

ACR Renault Twingo

 

 

 

Ez a kocsi ismerős lehet azoknak, akiket kissé jobban foglalkoztat az autóhifi világa, mint az átlagos felhasználót. Ez a Twingo ugyanis egy régebbi installációval már szerepelt lapunkban. Az idők azonban változnak, a fejlődés nem állhat meg, ezért a rendszerben radikális változások történtek, elsősorban a beépítésre került márkák tekintetében.

 

Macaudio Renault Megane

A Megawatt Stúdió csapatától jó fél éve nem láthattunk installációt. Ennek megfelelően a csapat most egy igen ütős munkával jelentkezett. A cél egyértelmű és tiszta volt: egy olyan demoautó körvonala rajzolódott ki, amely a figyelemfelkeltésen túl felejthetetlen audiovizuális élményt is nyújt.
 

Mélyre hangolva

Amikor a Renault piacra dobta az új Mégane Berlint, sokan és sokáig kételkedtek a frissítés sikerében. Azonban a limuzin megjelenésével e kételyek azonnal szertefoszlottak. Ez a klasszikus forma egyedi, ugyanakkor elegáns vonalvezetésével, no és persze, a 2.0 literes 16 szelepes sportosságával egyaránt elismerést vált ki mindenkiből.
Természetesen mindig is akadtak olyanok, akiknek a szériamegjelenés nem elég, még több erővel, extravagánsabb kivitellel vagy mint jelen autónk gazdája, Gergő, komoly muzsikával akarja gazdagítani paripáját. Azon már meg sem lepődünk, hogy Gergő, debreceni lévén, az egyetlen, erre a feladatra alkalmas Martin Car Audio műhelyt kereste fel, hogy már meglévő Pioneer fejegységét és első hangszóróit egy dinamikus és igen brutális mély hanggal gazdagítsa. Abban egyetértettek, hogy egy korrekt és komoly zene mindenkori alapját csakis jól szigetelt, kellően zajcsillapított autóban lehet megvalósítani, éppen ezért a rendszer teljes megépítését egy komplett szétszerelés előzte meg. Ezután következhetett az ilyenkor már megszokott zajcsillapító bitumenlemezek és különböző egyéb anyagok felvitele, amelyek mennyisége mindig is megdöbbent minket - ebbe az autóba 6 négyzetméter lapot és 10 kilogramm kenhető verziót dolgoztak be. Természetesen csak ezután jöhetett a kábelezés, amely az akkumulátortól indítva 2X20 qmm-es tápkábel formájában szalad az autó jobb oldalán, míg a jelek átviteléért felelős RCA-kábelek bal oldalon futnak. Nem véletlenül kellett ekkora tápkábel behúzása, hiszen a meglévő rendszert két erősítővel egészítették ki. A Mac Pulsar 2-es, 2X150 W-os kétcsatornás az első szetteket hivatott hajtani, a Mac Pulsar 1XL-es monoblokk pedig, amely szinusz 600 W-ot ad le, a szubládákat mozgatja. Ekkora áramfelvétel mellett már teljesen indokolt egy tárolókondenzátor beépítése is, amely egy krómozott házba rejtett, 1,2 F-os verzióban testesül meg. A beépítésre vonatkozó külön kérés volt, hogy a lehetőségekhez mérten legyen helytakarékos, éppen ezért a Martin Car Audio szakemberei mind az erősítőket, mind a kiegészítőket az autó csomagtartójának oldalán helyezték el. Persze, a beépítésnél figyelmet fordítottak arra is, hogy minden süllyesztve legyen, a kárpitozás színe és struktúrája pedig kövesse a gyári elképzeléseket. Mivel a beépített Pulsar 1XL monoblokk minden gond nélkül képes 2 ohmon is megbirkózni a mélysugárzókkal, így kézenfekvővé vált, hogy nem egy hangszórós, hanem mindjárt egy dupla verzió bontsa le a Mégane csomagtartóját. Gergő és a szakemberek közös választása a MacAudio 2004-es modellpalettáján szereplő, gyönyörű kivitelű Ice Fire 225-ös ládára esett, ami 2 db 25 cm-es mélysugárzót tartalmaz, és bandpass rendszerének köszönhetően hihetetlenül gyors és brutális mélyek leadására képes.
 

Ötcsillagos Amerika - Dunakanyar módra
 

Valamikor a tél végén fogant meg az ötlet, hogy az 5,7 literes mocival bíró gépcsodába a gyárinál sokkal-sokkal kiválóbb zenei install kerüljön. A tulaj - ahogy az a nagy könyvben meg van írva - felkereste az általa már jól ismert beépítőcsapatot, az Autóhifi Dunakanyart, melynek szakemberei a környék legprofibb installálóinak számítanak, hogy egy csöppet sem hétköznapi autót varázsoljanak, a már amúgy is szemrevaló gépből. A cég kapva kapott az alkalmon és úgy döntött, hogy a Corvette zászlóshajóként szolgálna az idei év demóautói között.
Mivel a Chevy fő karosszériaelemei üvegszálból készültek - az ajtók is -, figyelmet kellett szentelni a felületek szilárdságának. Ez a művelet egy profi beszerelésnél szinte kötelező. A rezgéscsillapítást a kábelezés követte, ami ismét elég körülményes volt a helyszűke miatt. A tulaj kérését figyelembe véve, megpróbálták a MacAudio termékcsalád legkiválóbb tagjait felhasználni, ezáltal reklámozni is. Így lehetséges az, hogy a gyári helyekre - némi átalakítást követően - a nagy népszerűségnek örvendő, egyben a csúcskategóriában élenjáró Maximus 2.16-os hangszórószettek kerültek be. A mélynyomók, mint az a képeken is látható, a MacAudio Absolute mélysugárzójának legújabb fejlesztései. A 25 cm-es, 450 W-os zenei teljesítményű szubok először voltak láthatóak működés közben a legnagyobb magyarországi tuning-hifi rendezvényen, a Tuning & Stereo Fesztiválon, Péren. Az erősítők a már sokak számára jól ismert Mac Pulsar családból kerültek ki, nevezetesen 2 db Mac Pulsar 1XL + 1 db Mac Pulsar 4-es. E készülékek a mélyeket páronként 800 W szinusz, a hangszórókat pedig 150 W-os teljesítménnyel kergetik. Jelforrásként egy Kenwood DVD/TV fejegység szolgál, amire egyszerűen nem lehet panasz. A készülék 4 V-os (kimeneti RCA) érzékenysége kellő hajtást biztosít a 3 db erősítő számára.
A beépítést szemlélve, nyugodt szívvel mondhatjuk, hogy az Autóhifi Dunakanyar csapata kiváló minőségű munkát végzett a tulajdonos legnagyobb örömére.

 
!!!Üdv!!!
 
motorok
 
figyeljetek

Erkölcsi nagyság: mit is jelent ez a kifejezés?

Az erkölcsi nagyság az hogy rátalálunk arra akit igazán szeretünk, az egyetlen dolog ami mindénél többet jelent a világon és hogy megtartsuk harcolunk érte, kockáztatunk mindent mögé helyezünk  a jövőnket, az életünket mindent!!megesik ha nem tiszta eszközökkel harcolunk de valójában nem számít mert a szívünk mélyén tudjuk hogy a lét megérte kipréselni!!!

Ebben rejlik az erkölcsi nagyság 

 

 

 
CHAT
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Óra&Naptár
 
Linkek
 
Szavazás
Meik zene műfajt szereted?

Rock
Metal
New Metal (slipknot)
punk
reggie
Hunagrista
Techno (pff)
rap
Hip-Hop
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
idöjárás
Magyarország időjárása
A részletekért klikk a képre.
 
ujságok
tuning kocsik
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?